Vakuutuskeskus uusiin toimitiloihin kesäkuussa

Uutinen 18.4.2016

Vakuutuskeskuksen yhteisöt muuttavat Bulevardilta uusiin toimitiloihin Ruoholahteen kesäkuussa. Lääkevahinkovakuutuspoolin, Liikennevakuutuskeskuksen, Potilasvakuutuskeskuksen ja Ympäristövakuutuskeskuksen osoite tulee olemaan Itämerenkatu 11-13, 00180 Helsinki. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet pysyvät ennallaan.

Vakuutuskeskuksen lisäksi kaikki muutkin nykyisen finanssi- ja vakuutustalon organisaatiot (Tapaturmavakuutuskeskus, Finanssialan Keskusliitto ja Finva) siirtyvät samaan osoitteeseen.

Lisätietoja:
Palvelupäällikkö Raino Räsänen, puh. 040 450 4644
raino.rasanen(@)vakuutuskeskus.fi

Haikeat jäähyväiset Bulevardille – Vakuutuskeskuksen puoli vuosisataa

Perinteikäs Bulevardi 28 on tuttu osoite finanssi-ja vakuutusalan toimijoille monen vuosikymmenen ajalta. Silloinen Liikennevakuutusyhdistys muutti osoitteeseen 50–60-luvun vaihteessa. Tuolloin muuttomatka Bulevardi 10:stä oli lyhyt.

Vuoden 2016 aikana päättyvän vuokrasopimuksen uusiminen ja jatkaminen nykyisissä toimitiloissa olisi edellyttänyt laajaa perusparannusta ja siirtymistä mittavan remontin alta väliaikaisiin väistötiloihin.

"Bulevardin tilat ovat palvelleet meitä hyvin vuosikymmeniä, ja tunnesiteet pitkäaikaiseen toimitaloon ovat vahvat. Nyt pääsemme kuitenkin ihan uudenlaisiin ja moderneihin tiloihin, joiden suunnittelussa henkilöstö on ollut tärkeässä roolissa. Olen varma, että Ruoholahden yhdessä tasossa olevat, valoisat ja muunneltavat monitoimitilat edistävät työtapojen kehittämistä, työhyvinvointia ja eri toimintojen välistä yhteistyötä", Vakuutuskeskuksen toimitusjohtaja Ulla Niku-Koskinen ennakoi.

"Kaikkien Bulevardin keskusyhteisöjen muutto uusiin tiloihin mahdollistaa puolestaan organisaatioiden hyvän keskinäisen yhteistyön jatkumisen ja ketterän informaationkulun sekä tarjoaa monenlaisia muita synergiaetuja koko alalle", Niku-Koskinen toteaa.

18.04.2016